Monday, June 3, 2013

DIA di hatiku







Saban hari dan waktu bila sahaja aku tersasar Engkau tetap memandangku dan mendakapku dengan kasih sayangMu,
Engkau hadirkan HIDAYAH dihatiku disetiap hayun langkahku,Engkau tidak jemu-jemu hadir dihatiku setiap ketika, aku menangis Engkau dengan rela mendengar segala keluh kesah hatiku. Malah Engkau memberi apa sahaja yang terdetik dihatiku, Terima kasih Ya Allah Engkau mempermudahkan segala urusan duniaku.

Aku hambaMu yang lemah,aku hambaMu yang penuh sisa dosa, aku hambaMu yang sentiasa mengharapkan Rahmat dan maghfirahMu wahai kekasihku..

Aku bersyukur dengan setiap lampiran ujianMu untukku hambaMu yang Dhoif lagi penuh kekurangan.Moga Engkau sentiasa pegang hatiku dengan cinta dan kasihMu yang sentiasa hangat.

Ya Allah aku hanya ingin mencintaiMu sepanjang usiaku,moga cintaku padaMu membuatku sentiasa di jalan HIDAYAHMU Ya Allah Ya Rahman, Ya Rahim...Engkau pemilik sekalian alam....

HambaMu yang Dhoif,
Hafizah.

No comments: