Wednesday, August 5, 2009

Pergi Tak Kembali

"1 new message received"...

Apabila aku membaca mesej itu aku terkedu seketika.."k.wati anak p.long Jamlus meninggal...mesej dari ayahku..masih muda belia sepupuku itu..umurnya dalam lingkungan 30-an..baya dengan abang sulungku dan bapa saudaraku...meninggal muda..meninggalkan suami dan anak-anaknya..Pak Long(abang mak aku) dan Mak Long dah lama meninggal dunia..tinggallah anaknya 3 beradik(K.ju,k.wati dan b.wan)tapi sekarang dah tinggal 2 beradik je..mesti mak aku kesedihan dengan berita ini...mak,b.jam dan sepupuku angah datang menziarahi jenazahnya hari ini di Selayang..aku tidak berkesempatan..huhu sedihnya..banyak betul urusan yang tak pernah selesai...Al-Fatihah..moga ditempatkan bersama-sama golongan orang2 soleh..ameen...takziah kepada seluruh ahli keluarganya(Keluarga Tok Majid(Datuk sebelah mak)..

No comments: